14 Mart 2019 Perşembe

USTA DİLENCİ



    ☁Usta dilenci oğlunu hamama getirmiş.
_Oğlum bak demiş dilenmenin üç kuralı vardır. Bu üç kurala uyarsan sende usta bir dilenci olabilrsin.

☁Tamam baba demiş çocuk, ben de senin gibi usta bir dilenci olmak isterim.
Kuralları ne ise bana da öğret.
☁Tamam evladım demiş, öyleyse kulaklarını aç ve beni iyi dinle. Bu üç kural şu:

1_ Her kim olursa olsun isteyeceksin,
2_ Nerede olursan ol isteyeceksin,
3_ Her ne verirse versin alacaksın.

Bu kuralları sakın unutma demiş.

    ☁Sonra yıkanmak için kurnayı su ile doldurmuş baba. Oğlu hemen avucunu açmış, bana bir sadaka demiş.
   ☁Oğlum demiş benden de mi istiyorsun? Birinci kural demiş çocuk her kim olursa olsun isteyeceksin.
 ☁Ama burası hamam hamam da istenir mi hiç? İkinci kuralı hatırlatmış çocuk, nerede olursan ol isteyeceksin.
 ☁Ama demiş baba benim hamam tasından başka verecek bir şeyim yok. Üçüncü kuralı hatırlatmış çocuk bu sefer. ☁Her ne verirse versin alacaksın.
Adam hamam tasını vermek zorunda kalmış.

*****************  NOT:
⁉️İşte şeytanda çok usta bir dilencidir. Her zaman imanımızı ister. ❗️
Küçük büyük demeden ne günah işletirse kar sayar, vesvese verir. ❗️
Her yerde her mekanda günaha sokmaya çalışır bizleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Çok Okunan Yazılar